سفارش تبلیغ
صبا ویژن


لــعل سـلـسـبیــل

چه روزها و شبهای خوبی است برای صاف و صوف کردن حسابهای کهنه ! پرداختن بعضی صورت حساب ها و بدهکاری ها ، بخشیدن طلبکاری ها و گذشت از خیلی چیزها .
حساب دار خوبی نیستی ؟ می گویی اصلا حسابداری بلد نیستی ؟ من که اینطور فکر نمی کنم ! حساب و کتاب فیلم ها و سریال ها را که خوب داری ، نمرات درسی ، لباسی که در فلان مهمانی قرار است بپوشی ، وسایل و لوازم آرایشی و حتی قبض تلفن همراهت ، بعضی وقت ها هم ریز نمرات همکلاسی هایت و شماره دانشجویی هایشان ! عجب حسابدار خوبی هستی ها ؟ چه زندگی حسابدارانه ی دقیقی ! مر حبا ! آفرین !
ببینم چند وقت به چند وقت به حساب کتاب دلت می رسی ؟ اصلا دلت حساب و کتاب دارد یا هرکسی می تواند سرش را پایین بیندازد و وارد آن بشود ؟ نه دری نه دروازه ای ! حواست هست به آنها که مثل کنه می چسبند روی دریچه ی قلبت ؟ آنها که بی حساب و کتاب روزهای عمرت را خرج خودشان می کنند ، آنها که محبت تو را بیخودی تلف می کنند ، آنها که بودن و یا نبودنشان هیچ تفاوتی در زندگی تو ایجاد نمی کند ، آنها که ...
ناراحت شدی ؟ تو را به خاطر خدا مرا ببخش ! ببخش که به حریم خصوصی دلت تجاوز کردم ، ببخش که دخالت کردم ، اما حرف من تمام  و کمال همین بود ، بیشتر مواظب دلت باش ، مثل نگین باارزش انگشتری از آن مراقبت کن و اجازه نده که هر کسی به سمت آن دست درازی کند .
به ورودی ها و خروجی های قلبت بیشتر توجه کن ، برس حساب آنهایی را که از حساب تو ولخرجی می کنند !
این روزها و شب ها ایام بخشش است ، ببخش اما از این به بعد بیشتر مراقب باش ، هر کسی لایق عشق تو نیست ، هر کسی مهمان خوبی نیست ، حبیب دلت نیست ! محرم رازت نیست ، دنبال کسی باش که قلبت را جلا بدهد ، دنبال دوستی باش که تو را به اوج برساند و تو را به یاد خدا بیندازد ، یاد ایام سخت و پر حساب و کتاب زندگی ات ؛ روزی که دست همه ی انسان ها از دنیا کوتاه است و آنها می مانند و کارنامه هایشان ، حاصل یک عمر زندگی شان .
دلت لرزید ؟ من هم همین را می خواستم ...

« یا الله »


نوشته شده در چهارشنبه 86/7/11ساعت 5:16 عصر توسط هـاجـر زمـانـی نظرات ( ) | |

Design By : LoxTheme.com